اس ام اس دوستت دارم ، عاشقانه ، i love you

اس ام اس دوستت دارم ، عاشقانه ، i love you

اس ام اس دوستت دارم ، عاشقانه ، i love you
بازدید : 2746

اس ام اس دوستت دارم ، عاشقانه ، i love you

اس ام اس دوستت دارم،عاشقانه

نمی دانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار

خیس می شوند.می گویند حساسیت

فصلی است.آری...

من به فصل فصل این دنیای بدون تو

حساسیت دارم.چون میدانم تو هم مثل هم

دوستم داری

دوستت دارم

♥♥♥♥♥

Cfss.ir

♥♥♥♥♥

در غم عشق بودی و محبت کردی

این هم از لطف شما بود و نمیدانستیم

من نکردم گله از عهد و وفاداری تو

چون عهد ما عهد جفا نبود و می دانستیم

رنج بی عشقی و تنهایی و بی مهری یار

را به وجود شیرینت نچشیدم و میدانستیم

♥♥♥♥♥

Cfss.ir

♥♥♥♥♥

بگذار بگویند خسیسم

من دوستت دارم هایم را

الکی خرج نمی کنم

جز برای مهربانی خودت ...

♥♥♥♥♥

Cfss.ir

♥♥♥♥♥

دیدگانت مثل همیشه به سوی من بتابان

نگاهت را همیشه عطر وجودم کن

می دانی آیه آیه ی زندگیم

از گوشه ی چشمانت تلاوت می شود

♥♥♥♥♥

Cfss.ir

♥♥♥♥♥

تو مپندار که خاموشی من ذکر فراموشی توست

بلکه هر لحظه دلم مست تماشایی توست...

♥♥♥♥♥

Cfss.ir

♥♥♥♥♥

همه جیز زیادش دل را میزند

جز عشق زیاد من به تو

که من مجنونم و تو هم مجنون

آخر مجنون و مجنون چه می شود؟

♥♥♥♥♥

Cfss.ir

♥♥♥♥♥

فال مان هر چه باشد ، باشد

حالمان را در یاب

خیال کن حافظ گشوده ای و می خوانی

مژده ای ده که مسیحا نفسی می آید

یا

قتل این خسته به شمشیر تو تقدیر نبود

چه فرقی میکند؟

فال نخوانده ی تو،منم

من هم تو را از تمام وجود مستم

♥♥♥♥♥

Cfss.ir

♥♥♥♥♥

من تو باشم،تو،پای تا سر توزندگی گر هزار باره بود

بار دیگر تو،بار دیگر تو

♥♥♥♥♥

Cfss.ir

♥♥♥♥♥

آدم عاشق حرف حالی اش نمی شود

چون دوست داشتن من نسبت به تو

در کلامم نمی گنجد

لطفا برایم فلسفه نباف...!

من فقط یک کلام بلدم که باید با قلبت درکش کنی

دوستت دارم

همین!

♥♥♥♥♥

Cfss.ir

♥♥♥♥♥

دوستت دارم هایت را باور می کنم

درست مثل دوست داشتن های خودم

که هر دو از ته دل است

اس ام اس دوستت دارم،عاشقانه


مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید